Menu

Onze referenties

Positieve reacties op wijze van benaderen
‘Super, wat een positieve reacties hebben wij gekregen op het nabellen van brieven aan mogelijke klanten door Jeanine Branderhorst van Brightline-Teleservice. De inzet van Jeanine heeft niet alleen voor een hoge respons gezorgd. Ook kregen we alleen maar leuke reacties op de wijze van benaderen door Jeanine. Wilt u klanten op een positieve en prettige manier laten bellen? Ik kan u de diensten van Brightline-Teleservice van harte aanbevelen!’

Martijn Groot Kormelink, Vallei Advocaten en Mediators


We zijn zeer tevreden over de coaching van callmedewerkers
‘Door een zoektocht naar een callcenter outbound kwamen we via de informatie op de website in contact met Jeanine. Na een zeer plezier gesprek waarin Jeanine enthousiast vertelde over haar activiteiten als teleservicebedrijf en stemcoach hebben we besloten Jeanine in te zetten voor de coaching van twee van onze callmedewerkers. Jeanine heeft hen zowel gecoacht op het gebruik van hun stem maar ook op de manier waarop ze betere klantgesprekken kunnen voeren. Na deze sessie kregen we de terugkoppeling van de verbeterpunten in een rapport teruggemeld. Het resultaat was dat onze medewerkers bewuster gebruik maken van hun stem en betere klantgesprekken voeren.’

Marja Lam, Vision Planner